قصه عشق
دنیای زیبایی ....
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظاتی شاد و خندان در این وبلاگ سپری کنید.نظر شما مایه دلگرمی ماست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ►
شعــرهــای عاشــقانــه
زنگ تفریح
هرچی که برام جالب باشه ...
فقط به خاطر تو عشق من
دختران افتاب
ღ ღ ღ جاده ها در انـــتظـــــارنـــدـ ... ღ ღ ღ
رمان وشعر
اولین وبلاگ رسمی بانوان سینما
2
جووور وا جووور
عاشقانه
forum
wwW.sardesgin.loxblog.com
پی سی دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا .... و آدرس reyhanr.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 82529
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

موضوعات
عکس

نويسندگان
reyhane

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 18:8 :: نويسنده : reyhane

قصه عشق یک مرد جوان

من سرم توی کار خودم بود ...

قصه عشق یک مرد جوان


بعد یه روز یه نفر رو دیدم ...

قصه عشق یک مرد جوان


اون این شکلی بود !

قصه عشق یک مرد جوان

قصه عشق یک مرد جوان



ما اوقات خوبی با هم داشتیم ..

قصه عشق یک مرد جوان



من یه کادو مثل این بهش دادم

قصه عشق یک مرد جوان



وقتی اون هدیه من رو پذیرفت ، من اینجوری شدم!

قصه عشق یک مرد جوان



ما تقریبا همه شب ها ، با هم گفت و گو می کردیم ..

قصه عشق یک مرد جوان

قصه عشق یک مرد جوان



و این وضع من توی اداره بود ..

قصه عشق یک مرد جوان


وقتی همکارام من و دوستم رو دیدند، اینجوری نگاه می کردند ..

قصه عشق یک مرد جوان

 


و من اینجوری بهشون جواب می دادم ..

قصه عشق یک مرد جوان



اما روز والنتاین ، اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه..

قصه عشق یک مرد جوان



و من اینجوری بودم  ...

قصه عشق یک مرد جوان



بعدش اینجوری شدم ...

قصه عشق یک مرد جوان

قصه عشق یک مرد جوان



احساس من اینجوری بود ..

قصه عشق یک مرد جوان



بعد اینجوری شدم ...

قصه عشق یک مرد جوان



بله .. آخرش به این حال و روز افتادم ...

قصه عشق یک مرد جوان



پدر عاشقی بسوزه !

قصه عشق یک مرد جوان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: